19 lut 2016

Photography.

Czy to moja pasja? Nie wiem czy to można nazwać pasją. Jestem tylko piętnastoletnią dziewczyną, która dopiero zainteresowała się fotografią.Więc można mnie nazwać amatorką.Nie jestem zaawansowanym fotografem,ani nic z tych rzeczy tylko normalną dziewczyną, która polubiła fotografie.

Fotografią zaczęłam się interesować chyba kiedy dostałam swój pierwszy aparat,a był to jakiś canon ale ten taki mały.Używałam go chyba kilka razy i to tylko tyle.A zdjęcia wychodziły nie takie jakie chciałam.

Więc postanowiłam zmienić aparat,ale też go już nie za bardzo lubię.Nagrywa tak sobie,robi zdjęcia tak sobie..Jest to aparat Samsung.Niby nagrywa w HD,ale nie widać w ogóle.(moim zdaniem)

Właśnie od dłuższego czasu używam aparatu wuja.Jest on wiele fajniejszy,a zdjęcia robi o wiele lepsze niż mój.Jest to firma Olympus.

Właśnie w przyszłości będę kupowała aparat Canon EOS 1200D.Więc trzymajcie kciuki może będę go miała.

A oto zdjęcia,które robię w moim wolnym czasie,ale też z pasji do fotografowania.

EN : SOON


(To ja razem z kuzynem - Maksem)



Hidden Memories is offline.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz