14 sty 2016

R.I.P ALAN RICKMAN



 Dzisiaj nie zacznę od hey czy witam tylko opowiem historie. Historie o tym jak zostałam Potterhead.

Książek jeszcze nie przeczytałam, ale mam taki zamiar po prostu jak byłam jeszcze w podstawówce to nie miałam swoich zarobków czy coś w tym stylu, więc nie kupiłam ich ale obejrzałam wszystkie części filmu i jak obejrzałam pierwszą część to się zakochałam.

Nie pamiętam wtedy, który to był rok ale pamiętam, że wtedy miałam chyba 8 lat kiedy rodzice ściągnęli ten film z internetu bo wtedy jeszcze nie wróciłam z Polski to od razu jak obejrzałam wiedziałam, że moimi ulubionymi aktorami będą ci którzy są dla mnie najbliżsi czyli Harry (Daniell Radcliff), Hermione (Emma Watson), Ron (Rupert Grint), Malfoy (Tom Felton) bym wymieniała tak dalej i tak dalej, ale jak zobaczylam tego aktora w filmie to po prostu nie wierzyłam, że aż tak go polubie napewno każdy wie o kim mowa o Snapi'e czyli Alan Rickman.

Nic nie mam związanego z filmem, ale tu nie mowa o gadżetach czy o czymś innym mówię o tym wszystkim dlatego, że mój ulubiony aktor zmarł.

14 styczeń 2016 to dla mnie okropna data a zarazem początek roku. Zmarł Alan Rickman dożył 69 lat swojego życia. Przegrał z rakiem. Kiedy się dowiedziałam o tym było jakoś koło 16. Co z tego, że wszyscy pisali o tym na różnych stronach, a ja musiałam o tym napisać. Na początku myślałam, że to ktoś zrobił żart, ale że huczał o tym cały internet zaczęłam płakać. Chciałam go kiedyś spotkać, ale nigdy tego nie zrobię bo wiem, że już nie żyje.Znalazłam w internecie zdanie, które wypowiedział Alan.

Oraz kilka jego cytatów, które są dla mnie wzorem:




EN : SOON

Hidden Memories is offline





3 komentarze:

  1. wiem, ze dopiero zaczelas ale juz uwielbiam twojego bloga, jest cudowny, pisany od serca...zwłaszcza ten post. Rob tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak ty kochalam Alana calym sercem. Wziesmy różdżki dla niego. Bedzie w naszych sercach na zawsze

    OdpowiedzUsuń