9 sty 2016

2016

PL:
Więc zawitaliśmy nowy rok. Możemy powiedzieć, że rok 2015 można zakończyć. Ja na tamten rok w ogóle nie miałam żadnych postanowień, ale na ten rok postanowiłam że muszę je mieć.
Ja w zeszłym roku żadnych nie miałam, ponieważ jak to ja jestem bardzo dużym leniem no ale w tym roku powiedziałam sobie, że muszę je mieć i to zrobię.
Podzielę się z nimi razem z wami oto one:

  • Jeść mniej słodyczy niż zazwyczaj
  • Jeść mniej fast foodów
  • Rzucić kilka kilogramów
  • Kupować mniej książek i płyt
  • Więcej się uczyć
  • Skończyć szkołe z dobrymi ocenami
  • Spędzać więcej czasu z przyjaciółmi
Na razie tylko tyle wymyśliłam. Jeśli coś jeszcze wymyśle to będę dopisywała do różnych postów, ale chyba najważniejszą rzeczą, która nie musi być na moje liście to chyba napisać tego bloga do końca, a nie skończyć po kilku dniach.

EN:
Well we just welcomed 2016. We can say that the year 2015 we can end. For the year 2015 i didn't have any resolutions but for this year i said that i need them.
I didn't have any resolutions because i was just a big fat lazy person but in this year i said to myself that i going to have them and i'm going to do that.
I'm going to share them with you guys.

  • Eat less sweet's than usual
  • Eat less fast food's
  • Drop few kilograms
  • Buy less book's and CD's
  • Learn more than usual
  • Finish school with good grades
  • Spend more time with my friends
That's all for now. If i thing of something else I'll write about it. But i think the most important thing that should not be on my list is probably write this blog to an end, rather than finish in few days.













(Not all photos are mine)

Hidden Memories is offline




2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia : )
    zapraszam do mnie za wszystko się odwdzięczę
    http://sandraantczak.blogspot.com/2016/01/my-world.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Również moim jednym z postanowień jest więcej się uczyć.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń