2 sie 2016

20 Places i want to visit before death.



Dodaję piosenkę, ponieważ melodia pasuje na wakacje :)

Post jest bardzo ważny dla mnie, ponieważ chciałabym te rzeczy spełnić, a wy możecie też zaczerpnąć pomysłu i zrobić takie coś też. Zapraszam do czytania.

1. Los Angeles, California


2. Lake District, England


3. Edinburgh, Scotland


4. Ibiza, Spain


5. Leaning tower of Pisa, Italy


6. Dublin, Republic of Ireland


7. Grand Canyon, Arizona


8. Paris, France


9. New York


10. Washington DC


11. Amsterdam, Netherlands


12. Taj Mahal, India


13. Barcelona, Spain


14. Venice, Italy


15. Giza, Egypt


16. Toronto, Canada


17. Athens, Greece


18. Sydney, Australia


19. Rio de Janeiro, Brazil


20. Nuuk, Greenland


Hidden Memories is offline. 

2 komentarze:

  1. Byłam w zeszłym roku w Wenecji i powiem, że jest przepiękna! Naokoło woda, mosty ahhh..bajka ❤ Również chciałabym zwiedzić Paryż, Barcelonę i Ateny, co mam nadzieję uda mi się całkiem niedługo wykreślić z listy marzeń ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsca <3! Podróże za granicę są moim wielkim marzeniem, bo jak na razie udało mi się odwiedzić tylko 2 kraje ;p
    Pozdrawiam :D
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń