24 cze 2016

I'm starting new school.

Hey dawno mnie tu nie było. W moim życiu się troszkę pozmieniało. Ale nie w tym rzecz.

Dzisiaj kończę moją szkołę, żegnam moich przyjaciół z klasy, kończę swój rozdział w gimnazjum, zaczynam liceum.
Nadal pamiętam jak weszłam do szkoły i popatrzyłam na wszystkich. Jak się dowiedziałam, że będę w tej klasie, załamałam się. Myślałam, że będzie gorzej a dzisiaj będę za wszystkimi tęskniła (za większością klasy).


Przez te trzy lata, które mignęły mi przed oczami poznałam różne osoby, można powiedzieć że trochę się zmieniłam nadal jestem nieśmiała, ale w jakimś stopniu zwalczam to. Najbardziej w liceum będę w jakimś stopniu tęsknić za moją paczką, ale trzeba poznawać nowych ludzi.


Gimnazjum mnie nauczyło, żeby wszystkim nie ufać. Z jednej strony chciałabym zostać w tej szkole, a z drugiej boję się iść do liceum.

Jednakże dam sobie radę. Bo Pan jest zawsze ze mną.

EN : SOON

Hidden Memories is offline


3 komentarze:

  1. Pamiętam, jak bardzo chciałam już wyjść z gimnazjum i w końcu zacząć liceum. Twierdziłam, że nie będę tęsknić za moją klasą. Patrząc teraz na to stwierdzam, że tak bardzo się myliłam. Poznałam świetne osoby, mimo, iż moja klasa nie jest idealna będę tęsknić. Uświadomienie sobie, że nigdy, gdy przyjdę do szkoły oni nie będą czekać i śmiać się z mojej miny jest bolesne. Chciałabym powrócić do tego. Jednak tak, jak ksiądz powiedział coś musi się skończyć, by coś się zaczęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Za 3B chyba będzie każdy tęsknił.

      Usuń
  2. Mi było bardzo ciężko wyjść z gimnazjum, ale teraz w liceum również jest fajnie ! Czeka mnie teraz matura i znów rozstanie się z przyjaciółmi :(

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń